Ukaž se

„Potřebujeme vymyslet návykovou microsite pro studenty. Koncept cca máme, ale nevíme, jak to celé uchopit, aby to fungovalo.“

Kontext:

Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava svěřila už 4. ročník náborové kampaně do rukou šikovné agentuře ActionPlease. Už v roce 2016 dokázali svou kampaní zásahnout přes 1,8 mil. uživatelů a získat 2. místo v Louskáčkovi. V roce 2017 chtěli svůj úspěch zopakovat. Součástí náborové kampaně měl být microsite, ve které budou studenti hrát srovnávací hru a odemykat tím vtipná videa o životu a studiu na VŠB - TUO.

Ukazse

Co bylo mým cílem

  • cílem bylo představit kampus technické univerzity a život v něm. Nemělo to být ale zadarmo. Nejdřív musí student ukázat svůj přehled o technice ve srovnávací hře. Koncept řešení měl klient zachycený v jednoduché skice a na mě bylo, udělat z něj interaktivní prototyp a otestovat na uživatelích jestli je hra sama o sobě dostatečně návodná, srozumitelná a bez chyb v použitelnosti
  • vytvořit vizuální styl pro microsite i offline kampaň a ilustrovat areál VŠB-TUO

Úvodní screen

Mapa zachycuje vysokoškolský kampus 1:1 se všemi cca 40 budovami, cestičkami, uličkami a s přes 5000 ručně vysázenými stromečky ve Photoshopu. Video-obsah je na začátku uzamčený Ukazse a odemknout ho Ukazse je možné pouze pokud nahrajete dostatečně vysoké skóre v porovnávací hře. „Nejdřív se nám ukaž ty, pak se ti ukážeme my“, což je hlavní myšlenka kampaně od ActionPlease.

Ukazse
Ukazse

Srovnávací hra

Ukazse
Ukazse

Smyslem hry je odhadovat, jestli je hodnota na obrázku vpravo vyšší nebo nižší než ta vlevo.

Ukazse

Že se dají správné odpovědi vygůglit? Prdlačka! Každá otázka je omezená časem, takže nezbývá než použít hlavu.

Ukazse

Na časové ose je vidět, kolik je nutné dát správných odpovědí v řadě,
aby se odemklo jedno anebo všechna videa (jackpot).

Ukazse

Hra může skončit jakkoli. Od pozitivních po ty méně pozitivní scénáře.

Ukazse

…a pak se odemkne video

Všechna videa jsou interaktivní, takže můžete ovlivnit, co uvidíte dál. Třeba na kolejích je na výběr, jestli mrknout ke klukům, holkám nebo nerdům…

Ukazse Ukazse Ukazse

A tak pořád dokola…

Bylo nám jasné, že budou mít studenti problém poctivě odemykat všechna videa hraním srovnávačky. Není čas, že jo. Tak jsme s tím raději počítali už dopředu

Ukazse

Kampaň se vydařila

Microsite byla jen malým dílem skládačky. I tak byl celkový dosah téměř 4 000 000 zobrazení, včetně příspěvků na sociálních sítích, videí atd. ActionPlease s kampaní Ukaž se získali ocenění Česká cena za PR, což je nejprestižnější ocenění za české PR. Moc gratuluju! 👍👍👍 A jsem moc rád, že jsem mohl příspět.

Ukazse

Martina jsme si vybrali pro design kampaňového webu ukazse.net. Jak se brzy ukázalo, byla to šťastná volba a naprostá trefa do černého. Martin do celého projektu vnesl spoustu inspirujících myšlenek, dovedl utřídit naše nápady a přenést je do zdařilého minimalistického designu, který dokonale vystihl povahu projektu. Čeho si ale ceníme dvojnásob? Fungující komunikace. S Martinem je radost spolupracovat. Za všech okolností je pozitivní, spolehlivý a profesionální a do projektu navíc vnese dávku preciznosti, kreativity a zkušeností. Všem vřele doporučuji!

– Radim Dittrich, Creative director Action Please

Překonáte mě?
Moje skore je 20! :-)

Zahrát si

Zaujal vás tento projekt?
Ozvěte se, můžeme ho probrat podrobněji.

Kontaktujte mě