K2moto

„Vizuálně nemáme nic nosného, jen logo. Víme, že tohle není zakázka na firemní identitu, ale pomohl byste nám s tím v rámci e-shopu?“

Kontext:

Klient se mě nedávno ptal, proč nemám na portfoliu, že dělám i e-shopy, že je to škoda. Měl pravdu. A proč je to důležité? Kreslit e-shopy je tak trochu jiná disciplína než navrhnout menší web. Je to jakoby měl sprinter najednou běžet maraton. Je to… jiné. U e-commerce projektů je mnohem těžší pracovat s vizuálními prioritami, prostorem, vertikálním rytmem, optickými bariérami, konzistencí nebo typografií, protože jednotlivých prvků je na „metr čtvereční“ podstatně víc než u menších webů a daleko víc záleží na návodnosti grafiky, takže např. pokud něco není podtrženo a odlišeno barevně, tak na to zkrátka budou lidi méně klikat a to fakt nechcete.

S redesignem K2moto.cz mě oslovili šikovní developeři ze Simplia.cz a za UX byl povolán super-zkušený David Kočí. Spolupráce proběhla svižně, bez zádrhelu ke spokojenosti klienta. Pokud hledáte někoho na realizaci (UX, grafika, developer) mohu nás jen doporučit.

K2moto
K2moto

Co bylo mým cílem

  • vytvořit konzistentní vizuální systém, který pokryje 60+ screenů eshopu K2moto
  • navrhnout charakteristické vizuální prvky, které by se daly aplikovat i do offline prostředí. Do té doby existovalo pouze logo a pár tiskových materiálů. Na ty jsem měl citlivě navázat, aby přechod ze staré do nové vizuální podoby měl souvislost a byl dostatečně nosný, zapamatovatelný
  • navrhnout takové prvky, které by svou četností neotravovaly, ale které zároveň ponesou motorkářský charakter značky napříč celým webem
  • myslet na použitelnost navržených prvků, správné vizuální priority, použití minima stylů písem atd.

Detail produktu

K2moto K2moto

Menu

K2moto

Výpis kategorie

K2moto K2moto

Nákupní proces

K2moto K2moto K2moto

Motorky

K2moto K2moto
K2moto K2moto

a dalších 30+ screenů

K2moto

Resposnive

K2moto

Procházím nyní grafiku pro K2 a musím říct, že super! Mám z toho radost. 👍

– David Kočí (UX)

Ahoj Martine, grafika K2 je naprosto skvělá práce. Díky za všechno vyřešení s klientem 😉

– Aleš Pustíleník (Simplia.cz)

Dobrá prace Martine, libi se mi to.

– Ondřej Čihař (Marketing manager K2 Group)

Zaujal vás tento projekt?
Ozvěte se, můžeme ho probrat podrobněji.

Kontaktujte mě